NolostunutItkuKiva. Tulin just oulusta. Enpä ollu koulusa ku lähin ouluun jo 7 aikaan aamulla.. luulin et tuun vasta joskus.. 22 aikaan, mutta tulinki jo nyt, no, pääseepähä lukemaan viikonlopuksi ku maanantaina on maatiedon koe, sanakoe, kuuntelukoe... tiistaina matikan koe.. perjantaina enkun iso koe.. ei tuu mittää.. miksi ne pökkelöt opet pittää vipana kuuna kokkeita..suutari.. hermot meenneee..  No, ostin oulusta sen.. sen.. punaset caprit, oisin ostanu mustana muttei ollu kokoa.. tää koko on 36... ihme ku mahtuu nii.. no joo se on mun koko..tai riippuu vaatteestä, nää on vähä liian isot.. sitte ostin sudenkorento korvikset..ne on aika..isot.. ja tarttuu hiuksiin..no ei mitenkää.. isot..mutta..isommat ku mulla semmoset yhet..vihreet.. sitte sukat.. tai no en minä mittää nuita ostanu ku ei ollu rahaa itellä mukana ku 2e :D mut mummi osti caprit ja äiti korvikset ja mummi ne sukat..  ja minä ostin geisha patukan ja pätkiksen.. salmiakki.. se on hyvää, mahtaa olla uutta en oo ennen nähny, paitsi ostin niitä to.. 

Sain kuulla kyllä nii kivan uutisen että.. ku mummi aikoo antaa koirat (ainaki riisan ) pois.. nii kiva.. on se seki semmonen..luppa niiku eka (ajat sitte luvannu) että ei hävitä niitä koiria.. nii, mitä se on nyt tekemässä??hävittämässä sen.. nii nii..on se nii..kivaa..ku.. 3 vuotta on kiintyny koiraan (4v koira) ni sitte se viiään ilman luppaa pois..saatana..(sori nyt..)

Ja vanha Aki koiraki on sairas, se mummi aikoo lopettaa akin, ku se vaa kärsii.. silleioo persustassa karvaa..yhyy.. ja sen koiran sisko sussu on pitäny lopettaa siellä hailuodossa, ku sille oli käyny samallalailla..saatara.. mutta..miisaa ei mihinkää viiä..tai minä alotan sodan!! jhheheheheh.. mummia vastaan.. mun pitäs alakaa lukemaan sitä maantietoa..muttei jaksa.. suutari..

kuuntelin koko oulun reissun ämppäriä.. ja tekstailin..kuulemma sitte se maantiedon koe on sitte maanantaina.. vaikka luulin että se ois voinu olla pe, seuraavalla maantieon tunnilla..vaa ei.. seki suutarin lantto on nii..mielistelijä..sori nyt vaa mut mulla ketuttaa!!