Huuto Voi suutari sanon minä. Mulla nii ketuttaa ku mennee huominen päivä siihen, että pittää lukia kokkeisiin.. nii..enkä oo lukemassa koko päivää, oon ulukona.. ku mulla ja äitillä oli/on tässä aika iso..riita pystyssä.. ku.. mun yks kaveri kysy et lähenkö sen kans huomenna ouluun, ja olin tottakait innossani ku luulin että kerranki pääsen kaverin kans jonnekki seikkailemmaan, mutta EI ei saatana nuo..yhet päästä... ku ne on nii ylihuolehtivaisia. nii..  nyt kuuntelen musiikkia isolla.. naapurit varmaan valittaa, ja jou'utaan pois, mutta mieluummin jossai..******* ku täällä-. nii että nyt ne pilas mun huomisen päivän. enhä mä.. suutari mulla nii ketuttaa..oon paukkonu ovia, huutanu kurkku suorana..  tehny piruutta äitin puhelimelle.... jne.. huomenna niin kävelen ja oon ulukon,a enkä varmaan lue YHTÄÄN!!! nii että en päässykkää sinne ouluun..suutari!!! ketuttaa..